onsdag 3 december 2008

Pink Cadillac ?



Nästan färdig med barnens julklappar när plötsligt bilar har hoppat upp högst på önskelistan !
Det finns inga bilar i paketen kan jag ju tilägga. Rosa skall dom ju var såklart :) PUST!
Har hittat några fina rosa bilar. Vi får väl se vad tomten säger.......
Bilarna är från Wow toys Dynamite Daisy och Automoblox C9P i hotpink.
Måste säga att jag gillar båda produktserierna med bilar. Wow har utvecklat en hel serie med bilar, figurer och saker som alla passar till varandra. Automolux är ju så läckra, tycker tom jag som inte något större fan av bilar. Automoblux består av byggdelar som man själv bygger ihop. Om jag har förstått det rätt så kan man även bygga ihop egna modeller om man har flera bilar.

Wow toys hittas hos www.barnensrum.se och www.gosefilten.se
Automoblux hittas hos www.abcleksaker.se och www.poppilopp.se

Bilder från gosefilten.se och abcleksaker.se

2 kommentarer:

  1. Åååååååh så mycket snyggt du har på bloggen. Och vi har så lika smak. Jag tycker att Haba är otroligt snyggt. Och jag blir nog tvungen att skaffa en riktig prinsessklänning från Rafsen till min lilla sessa.

    SvaraRadera
  2. Kul att du hittade hit! Ja Haba har så mycket fint. Nu kan jag inte bestämma mig för vilken lampa som passar bäst....:)
    Rafsens klänningar är helt underbara. Skall komma mer prinsessmodeller har hon lovat :)

    SvaraRadera