söndag 18 januari 2009

Prinsessans Müsli blandning !

Fick ett tips av min syster att man kan göra sin egen ekologiska müsli blandning här.
Väldigt kul ide tycker jag, att det finns ett spännande utbud som är ekologiskt gör ju bara det hela så mycket bättre. Jag som är allergisk uppskattar också den utförliga informationen om innehåll och produkt hantering som finns. Prinsessan fick göra sin egen musli som genast döptes till Prinsess müsli såklart. Man kan spara sin blandning så att man kan beställa samma nästa gång. Man kan dessutom få sin müsli i en fin burk med müsli blandningens namn på (mot en extra kostnad). Prinsessan tyckte det var superkul att göra sin egen müsli. Jag hoppas bara att det blir lika kul att äta den.

Lite info från Saltå Kvarn
Min müsli är precis som det låter, din alldeles egen müsliblandning. Här kan du sätta ihop din egen unika müsli utifrån ett stort antal ingredienser, alla biodynamiska eller ekologiska. Vi packar müslin åt dig och skickar den hem till dig med posten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar