fredag 6 februari 2009

Mycket nytt och fint !



Jag längtar efter våren och sommaren och man kan ju drömma sig bort lite. Medans det har härjat influensa här hemma så har det kommit ut mycket nya fina barnkläder. Meandi kom ut med första delen av sin kollektion för en vecka sedan. Blev väldigt positivt överaskad av deras kollektion. Mycket fint. Roliga kläder som man blir glad av. Blev en rätt stor beställning. Mest gillade jag nog Kalas klänninen och medaljongklänningen. Även Hollänska Kik kid har släppt lite vår ny heter. Läckra färger och snyggdesign. Gillar deras frotteklänning och deras klänning med stråveck. Så fina. Svenska Plastisock har också kommit med nya mönster och modeller. Plastisocks mönster kan bli lite för mycket ibland tycker jag, men jag tycker att det fanns flera guldkorn bland deras nya kläder. Även danska Fabelfant har nya kläder på sin sida, men där blev jag lite besviken måste jag säga hittade inte något jag vill ha. Lindex har också släpt en ny serie kläder "happy farm" som jag tycker ser lite små sött ut. Men dom måste jag nog se live innan jag bestämmer mig.

Bilder från www.eleraff.se och www.meandi.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar