söndag 26 oktober 2008

Mitt nya rum , ett svart hål ??





Lilla Bus skall få ett nytt rum. Hon följer detta med stort intresse och spänningen var stor igår kväll. När vi skulle gå och lägga oss fick hon kika på hur det såg ut.
-Mamma, pappa har gjort ett nytt rum till mig!
-Tystnad en lång stund.
-Mamma, Det är svart!!?
Min man hade hängt upp svart soppsäckar överallt för att skydda från allt damm som det skulle bli när vi skulle slipa idag. Men idag är det grundmålat och inte svart längre. Lilla Bus ser nöjdare ut, men är fortfarande lite konfunderad tror jag. (vet verkligen mamma och pappa vad dom håller på med? ). Måste bara visa den fina tapeten från Midbec. Den kommer från deras kollektion Keek-a-boo. Vi har valt vit grundtapet samt stora rosa hjärtan. Den med stora vita stjärnor har jag tänkt att Prinsessan skall få i sitt rum, fast det blir ett senare project.

Bilder: från Midbec.

1 kommentar:

  1. Ser ut som det blir fint.:o) och jag vill oxå ha en sån borg.

    SvaraRadera