torsdag 30 oktober 2008

Mjuka söta dockor!




Efter allt man har hört om farliga plaster i barnens leksaker har jag börjat att endast köpa tygdockor till flickorna. ( Ja jag vet det visar sig säkert att tyget innehåller någon giftig skit, men man får göra så gott man kan.. ) Dessa dockor är mina favoriter. Baby Stella dockan utan tofsar har Lilla Bus älskat sedan hon fick den. Nu skall hon få en med tofsar i julklapp. Groovy girls älskar Prinsessan och jag kan tänka mig att tomten har inhandlat en till. Både Baby Stella & Groovy girls kommer från Manhattan toys. Rubens barn görs i Sverige. Prinsessan har en Little Rubens som också är högt älskad. Jag tycker att Rubens Ark dockan i Kanin kläder är helt bedårande. (Undras om inte Tomten tycker det med )
Till alla dockorna finns det fina kläder. Till Groovy girls finns det massor med möbler husdjur ect.

Groovy girls finns att köpa bla på ABC leksaker, Barnensrum & Green Jelly toys.
Baby Stella finns hos Barnensrum och Green Jelly toys.
Rubens barn finns bla hos ABC Leksaker.

Bilder från Barnens rum. Green Jelly toys samt ABC-leksaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar