torsdag 30 oktober 2008

Me & I Nyheter!




Igår kom Me & I nyheter. Jag "upptäckte" Me & I´s kläder i våras och jag är väldigt nöjd med de kläder jag köpt. De är mjuka, sköna, färgglada och så där lagom barnsliga. Jag var väl inte så där överförtjust i gårdagens nyheter. Men bebisbodyn håller redan på att ta slut läste jag så, kombinationen brunt/rött är tydligen populärt. Prinsessan tyckte den bruna tunikan var mellan fin. Så här mycket ful (visar med händerna) och så här mycket fin. Molntröjan tyckte jag var fin så det fick bli en till Prinsessan och en till Lilla Bus. Mamma klänningen har stor tomtemors varning tycker jag. Men den är säkert skön att gå att skrota i hemma. Men varför gör man kortärmande kläder i en vinterkollektion? Hallå man fryser ju !

Bilder: Me & I


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar