måndag 3 november 2008

Memini !





Jag har förälskat mig i ett barnklädes märke från Norge. Memini heter det och designas av Kristine Vikse. Deras underbara kläder finns tyvärr bara på ett fåtal ställen i Sverige. ( inte nära mig). Om man inte har turen att ha en återförsäljare nära sig så kan man trösta sig med att Norrbaggen har tagit in deras ytterkläder. Nu fick jag mail om att deras leverans av ytterkläder sitter fast i tullen :( Tur för min plånbok. För den här kappan med tillhörande mössa, vantar och halsduk skulle vara helt underbara på Prinsessan. Kappan håller dessutom en vattenpelare på 7000, och kyla ner till -15 grader, och har ett uttagbart foder så den kan användas nästan året runt. Tomten !!!! Hör du mig?
Jag VILL HA! ( snälla: ) )

Bilder från www.memini.no samt http://meminiblogg.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar