söndag 2 november 2008

Smycken till en Prinsessa!








Hittade det här fina halsbanden på Per Gustavssons websida prinsessor.nu. De är handgorda av silversmeden Kristin Larjes. Så fina tycker jag. Tycker säkert Prinsessan också. Prinsessan och jag tycker också mycket om Per Gustavssons prinsess böcker. Hon skall få boken "När prinsessor fyller år" på sin födelsedag. Det är den enda som vi inte har. Vi har läst de här böckerna sedan Prinsessan var ca 3 år tror jag och hon tycker det är självklart att prinsessor spelar hockey, slåss med drakar, räddar prinsar och äter tårta till frukost!

Halsbanden, böckerna om prinsessan, målarböcker mm kan köpas från prinsessor.nu.

Bilder från: prinsessor.nu

2 kommentarer:

  1. Vilka fina saker. Strunt i barnen, jag vill ha själv.

    SvaraRadera
  2. Åhh en perfekt butik för min 4-åriga prinsessa!

    SvaraRadera